Monday, January 16, 2012

:( rindunye nak jadi budak sekolah balik!

hye mushuk2 blogger pinky saye neyh... :D

ehem ehem. tibe2 hati aku neyh terdetik nak jadi budak sekolah balik. yang beg stp tahun ditukar.., kasut ditukar, bwk buku teks tebal2 g skolah.., join ko-kurikulum (yg pasti aku paling hebat jd kumpulan sorak jer)... macam mane aku tibe2 rase nak jadi budak sekolah balik? sebab aku jeles kot tgk budak2 happy g skola jumpe kawan2..,dpt buat mcm2 eksperimen. pegi skola pagi. balik mkn tengah hari. ptg buat homework.mlm tgk tv .study tgh mlm kalo rajin. n seterusnye tido. perhhh best kot! eeyaaii.. tapi aku dulu selalu malas je g sekolah. hihi. selalu je kene mara. adoiii yaii. teruk betul lah.. ape2 pun aku rindu dolu2 punye sweet moment taw dgn kawan2 skola dan cikgu2 skola.. hmmm


p/s: jadilah pelajar yang cemerlang.terbilang.berwawasan.

No comments:

Post a Comment