Sunday, January 15, 2012

mengire daun kering yang masih belum jadi duet sebenar :D


assalamualaikum...

hari neyh da masuk 8 hari aku tak buat ape2 lepas habes final exam semester 8.. wahh.. bosan bangat neyh... waduh2.. duduk je la aku di rumah neyh.., sambil online byk2 kali sampai xtawu nak tgk ape lagi ha. dan stp hari juge lah aku buke email supaye ade keje kesong utk aku isi. tapi sume pn jauh2. eeyaiii for the 1st time job, aku nk lah yg dkt ngn umah. ape laa nak jauh2 plak kn.

eh jap.., nak tunjuk korang muke keriangan aku lepas habes paper terakhir iaitu subjek geografi malaysia.. tgk taw kt bawah neyh...!

happy gile kot aku time neyh.. comel tak? hahahah....

haihh.., dan sekarang aku tgh berfikir2 nak melakukan sesuatu pada tahun 2012 ini:-
1. buat braces.., tapi takot la wehh.., perlu ke tak haa....pening aa
2. nak beli ipad2/3.. hihi.. berbaloi tak haa utk aku bile keje jd cikgu nt? err.. posting pn taktawu bile lg.
3. nak ade kete sendiri lah!! haha.. tlg pilihkan kete yg sesuai utk aku bole x? haha. keje pn x lagi kot..

haihh.. k lah. xtawu nk cite pe lagi la.
bye-bye yea sume.
jumpe lagi nanti.!

No comments:

Post a Comment