Wednesday, May 25, 2011

meniti kehidupan sebagai seorang guru praktikum




ehem ehem ehem...., ha tengok ckit gambar kat atas tuhh... ha inilah CIKGU ERINA... cun x?? muahah :) hhahahaha... hey.., masuk sekolah lagi aku.. macam-macam hal lah budak sekolah neyh..! tapi kan.., layan je la.. kalo naek hangin.., kene darah tinggi.., kalo uat tak tawu.., dicop cikgu sombong.., kalo ikot jer sume.., haihh cikgu plak kena pijak. cmne neyh? ce cite ce cite... walaupapepon sume benda harus sabar... yolah tuh kan.. poyo jer...! erk....

ha tetibe ingat plak pesan lecturer aku.., suh melayari satu website ini.. perghh skema lak ayat nie kn... jom tgk website ape neyh.. tengok bawah oke!



lecturer aku cakap.., jangan ingat ade youtube jer.. padahal ade teacher tube neyh yg ajar kite camne nk jadi cikgu yang terbaek neyh.. jadi aku nak pesan kat sume cikgu/bakal cikgu layarilah website neyh k utk keterangan lanjut... aha.., petang da neyh weyh.. aku nak chow dulu.. tetibe tgk niza tido kt sebelah neyh cam best2 je kn.. daaa...





akhir kata: jadiah cikgu yang berdisiplin, berwibawa, dan control ayu.. erk?? haha

No comments:

Post a Comment