Wednesday, May 25, 2011

alahai.. rindunye dekat cik siti aisya!

weyh.., jap.., jap...!! tetibe aku rase nak bagitawu satu benda kat korang sume especially cik siti aisya cupcakes..!! wehh.., aku mish mish mish same kamu lah.. haiihh.. nanti kite jumpe oke. jalanjalan..



gambar atas merujuk kepada cik siti aisya dan norherina mohd zain oke!

if korang nak tawu.., cik siti aisya nie kan.., die ialah seorang.....,


* tokeyh kek.., macam jenis kek die buat.. kalo korang nak tengok macam mane pandainye die buat kek..., korang gi kt fb carik name:: esya qutiecakes oke..

* sangat manje.., weyh manje gile die neyh.. manje ngn aku sorang je la.. haha.. xde org nak layan die sebaek aku.. kalah boifen die kot.. haha..

* cepat merajuk. pergh., silap ckit.., telupe ckit.., habes lah aku kan.. teros x jawab msg o call aku.. hampeh punye kawan! tapi aku still love aisya! haha

* kaunselor.! yes! aisya mmg seorang pendengar setia dan seorang yang sangat2 macam kaunselor.. haha.. cite je pape kt die.. ade je die nak bagi kata2 hikmat! cayalah aisya!

* tabah! yaa.., aisya budak yang sgt tabah.gigih.berani. haha!

* cantik.jelita.walauponmuke tembam ckit.., tapi mmg die sangat chantek! lucky to hve u as my bff la dear..

* berketurunan arab! tengok mata da tawu la weyh! betul. tak tipu. aku mmg kawan ngn budak arab jer.. boifen pn.., arab jugak! haha


ha..., ni la.. list utk cik siti aisya.. heeehehe.. aisya aisya aisya...!! kerinduan lah!! mintak maaf if ade pape salah time aku uat entry utk kau neyh yer.. k.. da..





akhir kata: yes! i mish you beshfwen!

4 comments:

  1. HARD TO FIND FREN LIKE U BCOZ U R REALLY TRULY FRENS... U THERE WHEN I CRY..U THERE WHEN I ALONE...U THERE WHEN I ASK U GO OUT... U THERE WHEN I MAD... U THERE WHEN I LAUGH...U THERE WHEN I SICK...U THERE WHEN I SAD.. U THERE WHEN I MAKE CAKES...HIHI.... THANK YOU DEAR!! LOST WORD WHEN I READ THIS!!! SMILE + :..) ... LOVE U SO MUUUSHH HERINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MMMUUUAAAHHHHH! PLSSS TAKE CARE UR SELF!! NEVER END FOR OUR RELATION!! IM VERY THANKFUL..AND APRCTE U!!!!

    ReplyDelete
  2. yaw!!! me too.. aisya..! kamu lah paling terbest skali.. aku lupe masok dalam list yg ko kuwat gossip jgk!!! muahahahaha :) love youu cik aisya!!!

    ReplyDelete
  3. oittt..ak mane kuat gosip..ko je slalu citer..ak pendengar setia..hahahha~ sayg kamu la cikgu herina...... u r the best u know...... x sangka ade lgi kwn mcm ni..yg puji2 mcm ni..trharu laaaaaa.....sayg kamu taw.... <3 <3 <3

    ReplyDelete
  4. knape? Xpecaye kah? Hahaha... Ape la aisya neyh!

    ReplyDelete