Tuesday, April 3, 2012

3 bulan tanpa pekerjaan~


assalamualaikum.... hey korang sume..! hee :) aku excited neyh.. excited taw nak meng'update' blog neyh.. haaa. lame gile dah x bukak blog2 neyh.. aku suke bace2 blog org je.. pastu aku tetibe ingat balik lak kt aku pnye blog sendiri yang dah berhabuk neyh..

oke-oke. sekarang neyh dah 3 bulan aku duduk di rumah tanpa pekerjaan oke! hadoiiihhh aiih.. lambat gile nak tunggu interview sume. before neyh mmg dpt g mcm2 interview., umpanya lec&cikgu tuisyen! tapi pegi je then aku menolak! haha. ntah hape2 kan. sebabnye.., erm faktor gaji dan juga destinasi. nyeheh.. itu sgt penting oke utk aku.!

ini gambar aku! haha.. saje je nk tunjuk kt korang sume~

lagi dan lagi.. weh nak tawu tak?? x disangka-sangka aku akan konvo pada awal bulan 5 neyh! kt kampus baru plak tuh. 1st batch oke konvo kt sane.. bangga aku!! haha.. weh korang-korang nanti jangan lupe taw bg present kt aku!! haha.. x sabar siot nak naik pentas pakai jubah sume nt..! aku akan pastikan aku comel-comels je nt.. so, aku boleh amek gambar banyak-banyak!!!

oke lah.., nie je yg aku nak tulis untuk hari neyh..!

p/s:: aku harap korang sume sentiase happy2 sahaja dan sihat sejahtera.. amin.. <3 kamu sume.. bye-bye!

No comments:

Post a Comment